Wat gebeurt er als je 'JA' zegt tegen FRYSK?



Wat gebeurt er als je 'JA' zegt tegen FRYSK?
03 jan. 2022·
Leestijd:

Je hebt de keuze gemaakt om jouw woning te verkopen. Na je eigen onderzoek naar verschillende makelaars kies jij voor FRYSK makelaars. Wat leuk dat wij voor jou aan de slag mogen! Maar wat gaat er eigenlijk dan gebeuren? Wat regelt FRYSK makelaars allemaal voor jou?

Ingeschreven bij FRYSK makelaars, en dan?

Eindelijk weet je welk makelaarskantoor het beste bij jou past. Je gaat je woning verkopen met FRYSK makelaars. Zodra jouw huis op de markt komt, zijn alle ogen op jouw huis gericht. Dan wil je natuurlijk wel dat alles er piekfijn uitziet. Op basis van dit beeld bepalen toekomstige kopers of ze interesse in jouw woning hebben of niet. Gelukkig krijg je bij FRYSK standaard de beste woningpresentatie.

Professionele foto’s

Wanneer FRYSK jouw woning te koop zet, wordt er gezorgd voor professionele foto’s van jouw huis. Jouw woning wordt vanuit alle hoeken gefotografeerd, met het beste licht, zodat de verkoopkans het grootste is. Zie hier een aantal voorbeelden:

Woningfoto
Woningfoto1
Woningfoto2
Woningfoto3

360° foto's

360° foto’s zijn tegenwoordig niet meer weg te denken in de online wereld. Hier speelt FRYSK op in. Door middel van een virtuele tour kun je (online) door de woning wandelen. Dit zorgt voor een alles-in-één-beeld. Zet je je woning te koop bij FRYSK, dan maken we ook mooie 360° foto’s van jouw huis. Kopers blijken na het zien van 360° fotografie enthousiaster te zijn dan bij normale foto’s. Zo vergroot je dus de kans op de verkoop van jouw woning!

Luxe woningbrochure

In de woningbrochure presenteren we jouw woning op een overzichtelijke en stijlvolle manier. De brochures worden geprint en zijn voor alle bezichtigers van jouw woning mee te nemen. Natuurlijk zijn ze ook online te downloaden. Het belangrijkste is dat de potentiële verkoper na een bezichtiging nog eens goed kan nalezen waarom jouw woning zo bijzonder is. Het is prachtig om iets tastbaars achter te kunnen laten bij de potentiële kopers. Bovendien versterkt het de online middelen die wij inzetten.

Woningbrochure

Frisse verkoopteksten

Om potentiële kopers een zo goed mogelijk beeld te geven van jouw woning, worden er frisse verkoopteksten geschreven. Je wordt als het ware door de woning geleid. Elk belangrijk punt van jouw huis komt aan bod. Ook de bijzonderheden van de woning worden genoemd. Onze tekstschrijver zorgt voor een pakkende woningtekst. Geen makelaarsklassiekers of clichés, maar originele en verrassende teksten!

Plattegronden

Om de potentiële kopers een zo goed mogelijk beeld te bieden van jouw woning, maken wij plattegronden van elke verdieping. Een duidelijk leesbare plattegrond is één van de punten die een woningzoeker kan doen overhalen. Er is duidelijk te lezen hoe groot de ruimtes zijn, waardoor de woningzoeker kan kijken of hij/zij de meubels erin kwijt kan. De plattegronden worden op de website bij de woningfoto’s geplaatst.

Breedpad 69 plattegrond

Te koop bord

Om je omgeving te laten weten dat jouw woning te koop staat, plaatsen wij een ‘te koop bord’ in de voortuin. Onze paarse borden vallen goed op in de tuin. Dit zorgt ervoor dat iedereen die de woning voorbij passeert, ziet dat jij je huis te koop hebt staan.

Tekoopbord

Jouw huis op onze website

Natuurlijk plaatsen we jouw woning ook op onze website. Via deze weg zijn er bezichtigingen aan te vragen en download je de brochure. Bovendien wordt jouw woning op funda geplaatst, het best bekeken huizenplatform van Nederland. Uiteraard met kwaliteitsfoto’s, 360° foto’s, een woningvideo en een pakkende verkooptekst.

Social media

Wij doen er alles aan om jouw huis aan zoveel mogelijk mensen te tonen. Daarom maken wij gebruik van Instagram en Facebook. Met een mooie post wordt jouw woning op onze socials geplaatst. Met zo’n post bereiken wij ontzettend veel mensen. Wij schrijven onze verkoopteksten net even anders dan anders, waardoor ze opvallen bij het (online) publiek. Je krijgt echt het gevoel alsof je de trotse (nieuwe) bewoner bent van het huis.

Advertentiecampagne

Als na twee weken de grootste aandachtspiek is geweest, starten we de advertentiecampagne van jouw huis. Met deze advertenties bereiken we gemiddeld 16.000 mensen. De advertenties worden vertoond op Facebook en Instagram.

Zo blijft jouw huis in de spotlights staan met als doel zoveel mogelijk potentiële kopers naar jouw woning te trekken. Zo vinden wij dé perfecte koper voor jouw woning.

Bereik

Andere interessante nieuwsartikelen

Huizen bezichtigen, hoe doe je dat?

Dan is het eindelijk zo ver, je hebt een huis op het oog en kunt morgen dan eindelijk de woning goed bekijken en beoordelen. Maar hoe doe je dit? Waar moet je op letten om een goed beeld te krijgen van de staat van de woning en misschien wel het allerbelangrijkste, hoe is de locatie? Daarom hier een paar handige tips en checklists om te bezichtigen als een volwaardig huizenjager.

26 mrt. 2024 Meer lezen

Deze verkooptrucs werken beter dan een warme appeltaart

De geur van gebakken appeltaart die nét uit de oven komt, de verse bloemen bij de entree.. Wie kent ze niet? De welbekende trucs om de koper meteen een gevoel van thuiskomen te geven. Door gebruik te maken van dit soort trucs maakt de potentiële koper zich een voorstelling hoe het zou zijn om daadwerkelijk in het huis te wonen. Ben jij op zoek naar wat betere verkooptrucs? We vertellen je graag meer over het verkoopklaar maken van je woning.

22 mrt. 2024 Meer lezen

Heerenveen
Abe Lenstra boulevard 10
8448 JB Heerenveen

Leeuwarden (op afspraak)
Francois HaverSchmidtwei 2 / 0.34
8914 BC Leeuwarden

Back to top